Sonntag, 31. Januar 2016

getting stronger!

HI GUYS!! I reread what I wrote on the last post and it made me wondering. what the hell was on my gee golly mind when I wrote my last post..... hahaha. I've edited it; sorry. only a little tho. didn't affect the main point of the post: SUICIDE SQUAD!! still missing my J. need to catch him up soon~ :)

I'm still wondering how I could be so calm like that. my emotion was kinda up and down the whole week but surprisingly I remained calm; unbelievably very calm. wow. new milestone? hahaha

Sonntag, 24. Januar 2016

oh my God

HI GUYS!! so, yeah, right after my short vacation, I got sick. annoying, I know. *sigh* I think I did maintain my meals, and I drank enough; or maybe more, since it's too warm there. but, uhh..... anyway. I was stuck with fever and phelgm-ish cough. I feel cold more easily. maybe I really need proper rest.

new chapter, new beginning; not new-year bs, btw. hehehe. I'm trying to enjoy my new thing. woohoo!

Sonntag, 17. Januar 2016

another new beginning

HI GUYS!! another week passed. please let me survive another week(?) hahaha. if you missed last entry, which I posted it kinda late, I mentioned that I was gonna do something new on this 22 years young; I'm not gonna say old, because I'm not old!

so, I decided to go to Bali alone last week. hahaha. went there on Tuesday (fortunately no Heat of The Moment played anywhere so I was safe), got back on Friday. I was so happy that I could finally go somewhere alone. until my dad decided to accompany me. he arrived on Wednesday. LOL!

Montag, 11. Januar 2016

taking another step

HI GUYS!! I'm sorry for the late entry. I attended one of my cousins' wedding which drained my energy a lot. hehehe. first time showing my (not so) new haircut to my big family; my 3-month-old haircut, which looks different already. hahaha!

200TH POST WITH ALMOST 21K PAGEVIEWS! WOOHOO!! THANKS, GUYS!!

remember I mentioned meeting one of my besties on last entry? let's start from that :D

Freitag, 1. Januar 2016

HAPPY NEW YEAR 2016

HI GUYS!! HAPPY NEW YEAR 2016!

as promised before, this entry would recap things I've done in 2015 in each month. it won't be long, I promise. though I really have many things to be grateful of. let the rest be said in my prayer ;D